Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Το πρόβλημα με την Ολυμπιακή!!!

Το θέμα που είχε δημιουργηθεί με την απαγόρευση της μικρής μου στις πτήσεις τους λύθηκε...Διαβάστε το πρόβλημα που μας δημιούργησαν εδώ http://vrefikoispasmoi.blogspot.gr/2012/11/olympic-air.html

Η Λύση στο πρόβλημα
Την Τετάρτη 28/11 είχα συμφωνήσει να εμφανιστώ στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ και να μιλήσω για αυτό το πρόβλημα για να βρεθεί μία λύση. Ο δημοσιογράφος που ήρθε σε επαφή μαζί μου επικοινώνησε και με την Olympic Air και ζήτησε να υπάρχει και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας στην εκπομπή. Όπως καταλαβαίνετε επειδή το θέμα είναι πολύ ευαίσθητο και θα έπαιρνε τεράστιες διαστάσεις επικοινώνησε μαζί μου στέλεχος της Olympic Air το οποίο και μου πρότεινε να βρούμε μία λύση...Μετά από αρκετή συζήτηση και αρκετά τηλεφωνήματα την Τρίτη μου είπε ότι βρέθηκε ειδική ζώνη η οποία δένει σε 5 σημεία και θα έρθει την επόμενη εβδομάδα από την Αγγλία. Ζήτησα εγγράφως όλα αυτά που πρότεινε και αναμένω να δω την ειδική ζώνη...Μου πρότεινε κάποια στιγμή όταν έρθει η ειδική ζώνη να πάω με τη μικρή μου για να τη δοκιμάσουμε. Ειλικρινά κρατάω τις επιφυλάξεις μου αλλά μακάρι τελικά να έχει βρεθεί όντως η λύση. Εύχομαι να βοηθηθούν κι άλλα παιδάκια με αυτή τη ζώνη που πλέον θα υπάρχει. Όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο και έχετε παιδάκι όπως το δικό μου να ξέρετε ότι αν έχετε σκοπό να ταξιδέψετε με αεροπλάνο όταν κάνετε την αγορά των εισιτηρίων σας να ζητήσετε να υπάρχει και αυτή η ζώνη στο αεροσκάφος. Όσον αφορά κάποια συγκεκριμένα καθισματάκια αυτοκινήτου τα οποία δέχονται πολλές εταιρείες στο εξωτερικό στην Ελλάδα απ'ό,τι με ενημέρωσαν δεν είναι πιστοποιημένα τα αεροσκάφη ούτε της Olympic Air ούτε της Aegean Airlines για την τοποθέτησή τους για λόγους ασφαλείας.
Σε περίπτωση που προκύψει κάτι εδώ είμαστε πάλι και πλέον ξέρουμε και τον κατάλληλο τρόπο για να απαιτήσουμε τα αυτονόητα, γιατί στην Ελλάδα ως γνωστόν μόνο με το φόβο βρίσκεις το δίκιο σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου